Forum o grach mmorpg

Najlepsze forum o grach mmo-rpg i nie tylko !!!


#1 2010-10-20 20:55:46

Ichigo

Administrator

Zarejestrowany: 2010-10-20
Posty: 20
Punktów :   

Opis Gry

W grze możemy wcielić w jedną z postaci pochodzenia chińskiego lub europejskiego. Planowane jest także wprowadzenie możliwości wcielenia się w postać arabską. Gra jest darmowa, ale można kupić specjalne przedmioty za pieniądze.

Silkroad jest grą, w której obowiązują ściśle ustalone reguły. Każdy gracz ma możliwość rozwijania i kierowania postacią jednego z trzech zawodów: Kupiec (Trader), Złodziej (Thief) lub Łowca (Hunter). Żeby dostać się do któregoś zawodu należy osiągnąć 20 poziom oraz zapłacić 10 tys. złota wpisowego. Złodzieje i łowcy kierowani przez komputer nie mogą atakować zwykłych graczy. Kupiec wiozący towary o niskiej wartości, czyli 1*(słownie: jedna gwiazdka), nie może zostać zaatakowany przez złodzieja kierowanego przez innego gracza, jeżeli jego poziom nie jest wyższy od czterdziestego.
Postacie chińskie są nastawione na walkę w pojedynkę, w przeciwieństwie do postaci europejskich. Klasa chińska nie ma ograniczeń co do używania rodzajów broni. W każdej chwili można zmienić rodzaj broni.

Podstawowe typy postaci chińskich :

    * Blader – walczy ostrzem, postać inwestująca w siłę, najżywotniejsza postać w grze na równi z warriorem.
   
* Glavier – użytkownik broni drzewcowej, dwuręcznej glewia, postać inwestująca w siłę.
   
* Bowman – jedyna broń jaką może używać to łuk, postać inwestująca tylko w siłę, tylko inteligencje, lub łączy je ze sobą, zawyczyaj w stosunku 1;7 z przewaga inteligencji.
   
* Nuker – chińska odmiana maga-szamana. Styl jego walki bazuje na użyciu magicznych pocisków wytworzonych z żywiołów; posługuje się mieczem i tarczą, włócznią, lub (rzadko spotykane) łukiem, w zależności od własnego wyboru. Miecz można zmieniać na mocniej atakującą włócznię kosztem zmniejszonej obrony spowodowanej brakiem tarczy. Inwestuję w inteligencję, bądź w większości w inteligencję.

Są po dwa rodzaje borni dla chińskich wojowników (z wyjątkiem łuku)
Glavia/Spear
Sword/Blade
      Bow
wiem że pisało wyżej ale tak piszę to dla tych którzy nie zczaili ;]

Postacie europejskie

Postacie europejskie są nastawione na walkę drużynową (tzw. party), ale mimo to mogą zabijać potwory samotnie, co jednak jest o wiele trudniejsze.

Klasy postaci:

    * Warrior – postać walcząca wręcz, używa mieczy dwu- i jednoręcznych oraz tarczy lub 2 toporów jednoręcznych. Jest najodporniejszą postacią w grze.
   
* Rogue – atakuje za pomocą kuszy lub sztyletów; z kuszą charakteryzuje się wyjątkowym zasięgiem i siłą kosztem szybkości. Ze sztyletami zaś szybkimi atakami,posiadającymi najpotężniejsze obrażenia ze wszystkich postaci inwestujących w siłę, jednak ma z ma z nich najmniejszą odporność. Może również wykrywać osoby niewidzialne, bądź samemu stać się niewidzialnym.
 
  * Wizard – wyjątkowo niska odporność na obrażenia i liczba punktów życia, ma jednak zasadniczo najsilniejszy atak. Do walki używa magii w tym dużym stopniu ataków AoE (z ang. "Area of Effect" czyli atakami o obszarowym działaniu). Używa tylko różdżki
   
* Warlock – przeciętna bazowa siła ataku. Rzuca klątwy zmniejszające obronę i osłabiające przeciwnika, jednocześnie zwiększając własne obrażenia. Jest to niezwykle groźna postać w walce z innymi graczami lecz jest zarówno trudna do grania. Używa różdżki i tarczy
   
* Bard – zazwyczaj wybierana jako klasa dodatkowa. Wspomaga drużynę dodając many i przyspieszając poruszanie się członków drużyny itp. Do walki bezpośredniej używa harfy za pomocą której wywołuje fale dźwiękowe.
   
* Cleric – osoba duchowna, zajmuje się uleczaniem drużyny oraz zwiększaniem statystyk jej członków. Używa jednoręcznej różdżki i tarczy(Jedna z jego umiejętności posiada największe obrażenia w grze, jednak zużywa do tego 95% własnego życia).

Cleric,Wizard czy Warlock używają innych różdżek każdy ma swoją wersję że tak powiem.

W grze występują różne eliksiry służące do ulepszania broni, akcesori czy przedmiotów.

Elixiry :
Shield (do tarcz)
Wepon (do broni)
Accesory (do akcesorji)
Protector (do przedmiotów)

gdy broń lub tarcza jest ulepszona na +3/+4 to pobłyskuje na biało, jeżeli na +5/+6 na fioletowo-różowo jeżeli na +7/+8 zmienia kolory żółty-czerwony-biały (pobłysk zmienia) +9/+10 na niebiesko +11/+12 na zielono. Więcej nie słyszałem żeby ktoś miał.

Chińskie zbroje dzielimy na

Armor                       (Armor i Protector można mieszać ze sobą, używa się je przy wyborze postaci dodawającej do int lub hybrydy czyli troche str troche int)

Protector                    (to samo co wyżej ale częściej używany przez int łuczników)

Germanet                   (używany dla ludzi walczących za pomocą Blade/Glavi/Bow czyli dla typowych STR)


Europejskie zbroje dzielimy na


Heavy Vest (tylko dla warriorów)
Light Vest (dla Rouga/Barda/Cleryca)
Robe  (tylko dla Wizzardów i Warlocków)

Europejczycy mają gorzej od chińczyków bo do noszenia zbroi potrzebują LVL-a danej profesji. Np. Gracz z lvlem 50 ale powiedzmy najwyższym 45 Skillu z Wizzarda nie może założyć itemów od 46 do 50 lvla.

W grze są tak zwane sp, (skill point) potrzebne do dodawania/ulepszania skilli (czarów i buffów) oraz lvli profesji.

Na początku bardzo ważne jest by zdobyć ich dużo jeżeli chcemy potem nie mieć problemów.
Do tego stworzona została "Farma"
czyli różnica w Twoim lvlu a lvlu (najwyższym) Twoich skill (liczy się tylko ten największy).
Załóżmy że masz 1 lvl i skill na 1, (tak zwana farma 0) powiedzmy że dostajesz 100exprience point za potwora i 20 expriente skill point ( nie 20 skill pointów tylko 20 expa do uzyskania 1 skill pointa)
z większą różnicą w farmie czyli : -1/-2/-3/-4/-5/-6/-7/-8/-9 (nie można mieć więcej) dostajesz coraz mniej expa a coraz więcej expa do skill pointów na farmie -9 jest odwrotna sytuacja do farmy 0 czyli dostajemy 20  exprience point i 100 skill point exprience.

Z akcesorji mamy

Kolczyki (nosi się tylko 1)
Naszyjnik (też tylko 1)
Pierścienie (można 2)


W grze mamy tak zwane "blue" czyli dodatki do przedmiotu, w którym są. Np STR 4  czyli przedmiot dodaje nam 4 str czyli zwiększa troszkę atak (w sumie tyle to nic) i dodaje 40 hp.
Jest wiele wiele różnych blue.

Na serwerach obcokrajowych (poza angielskim [ISRO]) można kupić wilka w stajni, który pomaga nam w expieniu. W stajni można też kupić konia (10/30/45/60 lvl na jedno użycie, który pozwala nam się szybciej poruszać) Za prawdziwą kasę można kupić tak zwane Silki dzięki którym możemy kupić sobie premium (większy exp i różne dodatki) i różne inne rzeczy. Najpopularniejsze są jednak Grab Pety (zwierzątka które zbierają kasę,itemki itp) Pety(różne zwierzęta, działają jak wilczek) i Avatary (różnorodne stroje w których można dodawać różne blue u kowala)

Są także super wersje ekwipunku (zarówno zbroje,bronie jak i akcesorjia) tak zwane:
SOS (Seal Of Star)
SOM (Seal Of Moon)
SUN (Seal Of Sun)

(ułożone od najtańszych do najdroższych)
każdy z nich ma o wiele większy atak czy obronę od podstawowych broni. Np broń na 1 lvl SOS jest jak broń na 1 lvl ale +5 (czyli bardziej opłaca się mieć SOS ponieważ jego też można ulepszyć)


Na koniec dodam że itemki w tej grze się psują i trzeba je naprawiać w sklepie z zbrojami albo u kowala.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.061 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wrestlegame.pun.pl www.bakugan-pbf.pun.pl www.smoczadolina.pun.pl www.wizut.pun.pl www.skuterek-forum.pun.pl